TAG | Travel

16:16:00

Dneska jsem si pro vás připravila TRAVEL TAG.

Nejoblíbenější země?
Moje nejoblíbenější země je jednoznačně Řecko. Miluji jejich kulturu, lidi, jídlo, architekturu, pláže,... Řecko už jsem navštívila 6x a pokaždé na jiném místě. Každé místo na mě dýchalo jinou, ale krásnou atmosférou.

Ve které zemi, by jsi chtěla bydlet?
 Je to spíš takový sen. Chtěla bych bydlet v Řecku nebo v Austrálii.

Vysněná destinace?
Jednoznačně Austrálie.

Které země jsi navštívila?
Tak určitě Českou republiku, dále Německo, Rakousko, Švýcarsko, Řecko, Francii, Itálii a Vatikán.

Kam by jsi se chtěla znovu podívat?
Do Řecka, Švýcarska a Itálie.

Jaký typ dopravy máš ráda?
Zamilovala jsem si leteckou dopravu.

Nejlepší zážitek?
Mám hodně zážitků. Některé jsou vážně vtipné. Za nejlepší zážitek asi považuji, když jsem si letos splnila sen a podívala se do Říma (byla to moje maturitní otázka). Bylo krásné vidět všechno co jsem se učila.

Co ti nesmí chybět na cestě?
Hlavně fotoaparát, mobil, brožury a dobrá nálada.

Kolikrát už jsi letěla letadlem?
6x

Kam máš v plánu letět tento rok?
Letět se nikam letos nechystám.

You Might Also Like

0 komentářů

Create your own visited countries map or check out the JavaScript Charts.

Instagram

Odebírej