Europe Travel wishlist

9:50:00

Zdravím, tentokrát se s vámi podělím, jaký je můj osobní cestovní wishlist. Je to první část, a to jen po Evropě. Je lepší znát svůj kontinent a vědět co od něj očekávat, něž celý svět.

Mlýny, sýry a tulipány to vystihuje Nizozemsko. Proč se nevydat zrovna sem?

Pro Dánsko ani moc žádný důvod nemám, proč bych se sem chtěla vydat.

Španělsko je mou vysněnou destinací asi 3 roky. Když jsem se učila španělsky.

Vlastně ani nevím proč mám ráda zelené mužíčky. Přijdou mi rozkošní. A také ráda sbírám čtyřlístky, a vždy jich pár najdu. Myslím, že je to nějaké znamení, se sem vypravit.

V Londýně jsem byla jen jednou, ale to jsem byla ještě u maminky v bříšku. A proto bych se tam chtěla podívat a procházet se po vlastních nohách.


Teď shrnu dohromady Itálii. Itálii jsem si vylosovala při maturitě ze zeměpisu a dějin kultury. Když jsem zde letos byla (2016), hrozně jsem si zamilovala zdejší kulturu, lidi, jídla. I když už jsem byla ve Florencii, v Římě a ve Vatikánu stále je tu pár míst, které bych chtěla navštívit.

Co říci. Řecko prostě naše rodina miluje. Ráda bych se podívala ještě na Zakynthos. Kde mají okouzlující pláže.

Když už se mluví o Řecku. Nikdy jsem nebyla v Athénách. Líbí se mi architektura, kterou zde vybudovali.

Provence je okouzlující oblast známá levandulemi. Co mohu říci. Levandule miluji.

Normandie je nádherná oblast ve Francii. Je známá hlavně díky DEN D, čili Den vylodění 6. června 1944.

Jaké jsou vaše evropské cestovní cíle?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Londýn a Barcelonu mám už za sebou, ale jinak jsme na tom stejně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zakhyntos je krásný malý ostrov, jela jsem tam tehdy na svou první dovolenou bez rodičů, takže má pro mě takové zvláštní kouzlo. Z Řecka doporučuju ještě Santorini, není Čechům tak známé, ale řekla bych, že je to jeden z nejkrásnějších řeckých ostrovů. :-) Mě osobně pak lákají severské země a Island třeba. (Michelle, www.wish-hope-life.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu krásná místa! Já bych chtěla navštívit úplně každé z nich.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné <3 Zakynthos �� http://justterrylife.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych se podívala do Norska, Švédska, Estonska. Z tvých míst jsem navštívila Pompeje a Londýn :)
    Přeji ať ti to vyjde
    Terez z blogu Kracmarovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímně v Pompejích jsem byla a moc mě nenadchly... Když už nějaké město v Itálii zničené výbuchem sopky, tak Ercolaneo. Je sice podstatně menší, ale je jakoby v díře a nejprve máš na něj výhled zeshora, který je opravdu krásný.
    Ve Veroně jsem také byla a ta je opravdu nádherná. Nejvíce mě tam asi zaujal dům Julie, ale musí se tam počítat s neskutečným množstvím turistů.

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímně v Pompejích jsem byla a moc mě nenadchly... Když už nějaké město v Itálii zničené výbuchem sopky, tak Ercolaneo. Je sice podstatně menší, ale je jakoby v díře a nejprve máš na něj výhled zeshora, který je opravdu krásný.
    Ve Veroně jsem také byla a ta je opravdu nádherná. Nejvíce mě tam asi zaujal dům Julie, ale musí se tam počítat s neskutečným množstvím turistů.

    OdpovědětVymazat
  8. Môj zoznam by vyzeral dosť podobne, ale asi by som ho do zoznamu spísať, aký by bol dlhý. Z tvojich destinácií som navštívila len Veronu, kde sa mi páčilo, ale bohužiaľ sme tam boli len na skok.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Populární příspěvky