Co navštívit ve Florencii?

8:21:00

Kdyby se mě někdo zeptal na Florencii před 6 měsíci, odpověděla bych mu, že se zde zrodila renesance. Ale po maturitní otázce Itálie, kterou jsem si vylosovala, jsem se do tohoto města vypravila. A město jsem si zamilovala. Ne, nadarmo se mu říká nejromantičtější město Evropy. A je to pravda. Všechny ty uličky, balkónky jsou jako z pohádky nebo jako z 16. století.
Pokud už budete ve Florencii, neměli byste zapomenout navštívit tyto památky.

1. Dóm Santa Maria dei Fiori a Battisterium
Dóm má největší věž a třetí největší kupole na světě. Stavba začala již v 13. století. Na první pohled vás uchvátí svou architekturou a svou bílou barvou. Přístup do tohoto dómu je zcela zdarma.

2. Mercato del Porcellino
Tato tzv. tržnice je spíše pro shopaholiky. Ale neměli byste jí opomenout. Najdou se tu i krásné kožené kousky. K této tržnici náleží i šťastné prasátko. Když mu dáte do pusy minci, určitě se do Florencie ještě vrátíte.

3. Pizza della Signoria a Palazzo Vecchio
Na tomto náměstí se nachází několik soch a také fontánek. Ale nejvíce lidí je před Pallazzo Vecchio, kde se nachází slavný David.

4. Galerie degli Uffizi
V obrovském komplexu budov sídlí jedna z nejvýznamnějších světových obrazáren na světě. Najedete tu nejlepší díla nejvýznamnějších malířů. 
Tip: Pokud sem chcete jít zamluvte si předen přes internet lístky. www.polomuseale.firenze.it

5. Ponte Vecchio
Bez návštěvy Ponte mostu jako byste ve Florencii nebyli. Tento most byl postaven v 16. století pro obchodníky zlatnictví.

Byli jste ve Florencii? Pokud ano, jaké další památky byste doporučili navštívit?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ve Florencii jsem byla se školou na gymplu, a jela bych i podruhé. Navštívili jsme vše, co je v článku uvedené . Jinak ještě byla parádní vyhlídka nad Florencií, ze které byla celá Florencie pěkně vidět :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta architektura je impozantní, snad se mi podaří se tam někdy podívat. V Itálii je celkově mnoho k vidění. Jinak se mi zdá, že těch nejromantičtějších měst Evropy je nějak moc - Paříž, Řím, teď se dozvím, že Florencie. Kdo ví, já byla jen v Paříži, ale z uspěchaného poznávacího zájezdu bohužel moc romantiky nekouká.

    OdpovědětVymazat

Create your own visited countries map or check out the JavaScript Charts.

Instagram

Odebírej