DIY | obrázek čtyřlístků

13:45:00


Nevím, jestli jste jako já, že si lisujete každý čtyřlístek co najdete. V poslední době se z toho stala moje úchylka. A pokaždé, když jsem na zahradě, ať na cizí nebo naší, hledám čtyřlístky. Ale co poté s nimi, když jsou vylisované. V knížce je mít na dobro nebudu. Našla jsem způsob, jak je mít neustále na očích, aby mi přinášely štěstí. 

Co budete potřebovat:

  • malý obraz
  • barevné papíry
  • lepidlo
  • nůžky
  • tužku
  • čtyřlístky (nebo můžete to samé udělat i s kytkami)
Návod je úplně jednoduchý. Takže vás nebudu zatěžovat moc detaily.
1. Na barvený papír, který chceme jako podklad, si obkreslíme papír z rámečku. A poté ho vystřihneme.
2. Vylisované čtyřlístky si rozmístíme na papír, jak jen budeme chtít. Postupně začneme čtyřlístky lepit. Pokud máte moc dlouhý stonek, můžete ho ustřihnout. Jestli vám jako mě omylem upadne jeden lístek, tak se ho nebojte přilepit, nikdo to nepozná.
3. Menší tip na závěr. Optimální je nechat čtyřlístky min. 1 den lisovat a max. 3 dny.
4. Váš obrázek můžete postupně doplňovat.
Jak se vám líbí tato malá dekorace do pokoje?

You Might Also Like

0 komentářů

Instagram

Populární příspěvky