DIY | Travel Map

8:34:00

Vždycky mě bavilo a bude bavit cestovat. Dlouho jsem přemýšlela, jak všechny moje zážitky z cest dát do nějakého prostoru, abych viděla, kde všude jsem byla.
Po shlédnutí několika fotek na pinterestu. Jsem měla jasnou představu, jak to chci vytvořit. A toto je návod i pro vás.
Co budete potřebovat:
  • korková nástěnka
  • mapa
  • připínáčky
  • provázek
  • nůžky
  • fotky
  • děrovačka
Korkovou nástěnku připevníme na zeď podle návodu. Na nástěnku připevníme pomocí připínáčků mapu.
Červenou barvou připínáčků jsem si označila místa, která bych chtěla navštívit. A modrou místa, která už jsem navštívila.
Pomocí happyphoto.cz jsem si objednala fotky v retro stylu a dopsala na každou fotku rok a jak se dané místo jmenuje. Např. 2016 Itálie | Řím. Fotky přišly do týdne, jelikož jsem si k nim objednávala fotoknížky.
Do fotek jsem udělala pomocí děrovačky dírky. Změřila jsem si velikost provázku a k fotkám jsem provázek připevnila.
Fotku s provázkem jsem přidala ke správnému připínáčku. A je to!

Jak se vám líbí tento nápad?


 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Úžasnej nápad! Někdy časem si takovou radost určitě vytvořím :)

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  2. To je šikovný nápad :) Pěkně jsi to vymyslela :)
    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Create your own visited countries map or check out the JavaScript Charts.

Instagram

Odebírej