DIY | Memory Boxes

17:15:00

Každý si přiveze z dovolené spoustu prospektů, ne? Ale co s nimi? Já si je většinou někam založím nebo je vyhodím, protože už mi nejsou k ničemu. Ale pak mě napadlo, proč bych je nemohla někde schraňovat?

Co budete potřebovat:
  • čtvrtky (nebo kartóny) i barevné
  • krabice od bot
  • nůžky nebo zalamovací nůž
  • lepící pistole
  • pravítko
  • tužka
  • tekuté lepidlo
Na čtvrtku jsem si nakreslila obdélník s rozměry, který vidíte pod tímto textem. A ořízneme zamalovacím nožem. Na jednu krabičku budeme potřebovat 2 čtvrtky bíle a 1 barevnou. Pokud ale máte kartón, stáčí vám pouze 1.
Čtvrtky na sebe nalepíme tekutým lepidlem (nezapomeňte, že barevná čtvrtka musí být dole) a necháme alespoň 1 hodinu uschnout. Někdy je dobré i přes noc. A přehneme ve prostředku pomocí 2 čar.
Z krabice od bot si vyřízneme zalamovacím nožem obdélníčky (rozměry viz obrázek). Musí být menší než základní obdélník.
Zahřejeme si tavnou pistoli a přilepíme malé obdélníčky na svoje místo a to sice na čtvrtku.
A máme hotovo.
Svoje boxíky si můžete naplnit věcmi, které jste nasbírali na své dovolené.
Já jsem si je ještě vyzdobila s vytisknutým papírem, na který jsem napsala dny a místa, které jsme navštívili. A na hřbet 2016 Itálie.

Pokud se budete hodně nudit, můžete si jich udělat několik dopředu jako já.
Jak se vám líbí další cestovní nápad?

You Might Also Like

1 komentářů

Instagram

Populární příspěvky